loading...
شادی و خنده
لایو بازدید : 19 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
. . .

این پست اختصاصی برای رفیق خودمه ٬ مریم بانو !

بهش از ماه ها قبل قول داده بودم که اگر شاگرد اول بشه میام اینجا و براش پست تبریک و ازین صبتا میذارم !

حالا موقع ِ عمل به قول م رسیده . یکی دو هفته ای میشه اسم و عکس ش رو تو سایت دانشکده به عنوان شاگرد اول دیدم . کلی ذوق کردم !

آشنایی من با مریم خیلی جالب و کمی تا قسمتی خنده داره !

سال اول ٬ ترم اول .. من و یکی از دوستان عزیز تر از جان م تو نمازخونه در حال بحث و گفتگو ی احتمالا درسی بودیم که یه دختری زاااارت اومد وسط حرفای ما و گفت : " ببخشید شما برفین برفی رو میشناسید ؟ ( البته اسم خودم رو گفت دیگه . حالا اینجا که نباید همه چی رو لو داد !!! والا !!! مردم چی میگن !!؟ ) . من یه نگا ی تعجبی ای بهش انداختم و بعد با یه لبخند ملییییحی بهش گفتم : " برفین برفی خودمم :)))) " .. خلاصه فهمیدیم که ایشون دوست ِ دوست ما تشریف داشتند و دوست ما به ایشون که دوستشون تشریف داشتند گفتند که دوست شون ( یعنی من ) هم اینجا درس میخونم و از طرفی به من هم گفته بودند این رو ! بعد ایشون هم خیلی شیک و مجلسی دنبال ما میگشتند !!! :|

آره دیگه . خلاصه که این شد که ما با مریم خانوم آشنا شدیم !

خب .. اگر بخوام یه ذره ازش تعریف کنم و هندونه بقل ش بذارم باید بگم که .. مریم خیلی دختر گُلیه ! خانوووم ! مهربون ! رُک ! بی تعارف ! بی شیله پیله ! مدیونید اگر فکر کنید اندازه اپسیلون خودش رو میگیره که مدرسه ی نمونه بوده و الآن معدل ش بالای ۱۹ ست و ازین صبتا !!! اصلا !!  

یه ویژگی بارزی که داره اینه که واقعا درس خونه ! به قول استاد کورد علاقه ش :))) معدل ساز نیست ! با استاد خوب کلاس برمیداره حتی اگر بد نمره بده و خوب هم میخونه و خوب هم نمره میگیره . البته چشمش نزنیمااا :دی

در کل رفیق ِ گُل ِ خودمه !

کم کم هم داره مزدوج میشه ووو بله :)) ایشالا خوشبخت میشه ! و نیز عاقبت بخیر و کلی چیز خوب دیگه :)

.

.

.

مریم جان ! شاگرد اولی ت مبارک خانوم مهندس :)

دعا کن برا این دوست شلوغ پلوغ ت هم :(

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 2,385